Ibiraquera 2010 film

Nu är vi hemma i kylan. Rackarns vad kallt det är... Men det blir ju i alla fall gött med jul =)

Resan till Ibiraquera var lyckad! Fick relativt mycket segling. Känner att min vågridning har utvecklats, börjar bli av med min onshore style. Har också blivit bättre på freestyle. Det som är perfekt med Ibira är att man kan köra både wave och freestyle!

Det är lite synd att det inte direkt är seglingbart här hemma nu för jag är riktigt vindsurfingssugen! Det är ett begär som aldrig kan stillas ;) Men det känns ändå inte helt deppigt då jag har en resa till att se fram emot. I mars glider jag och Emma till Maui i fem veckor..... Ska bli fett att äntligen få komma dit, en dröm jag har haft sen jag var fjorton!

Tills dess hoppas jag att det blir lite mildare så man kan få köra lite här hemma.
Ha en bra jul och jag hoppas att ni gillar min "julklapp"!  =)   
(för att se den i HD gå in på vimeo.com)

/Lille Mac

Markus Rydberg in Ibiraquera 2010 from Markus Rydberg on Vimeo.


Kommentarer
Postat av: Emil Håkansson

Ser riktigt fint ut! Kanske vore något nästa vinter. Kaulis hemmavatten?



Mvh

Emil

2011-03-04 @ 20:05:16
URL: http://swe62.blogspot.com
Postat av: Christian Engström

Mackan,



Shit jag tittade på ett klipp på dig från Ibra i Brasse, när du släpper seglet kollar på klockan och sen kommer seglet tillbaka upp i handen, fan sånt finns ju bara en som gör!!! Gollan Golito! Men nu verkar det vara en till från Läjet som gör det!

Mackan du rockar så fett!

CrazyE

2011-03-31 @ 08:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0