Platt värre

Idag har jag seglat igen, men det var dåligt med vågor. Tränade lite freestyle. Satte några spocks och fick lite känn på både flakas och geckos.

Men ärligt talat får jag inte samma adrenalinkick när jag går in för en spock som att bränna på mot en tremetersramp med ett maxat 3,7 i nävarna... Men men, det är ju gött att få surfa istället för att skotta snö!

Nu ser det ut att bli dåligt med vind de närmaste dagarna. Det kanske kan komma lite till helgen, Peace


När blir det såhär?

Kommentarer
Postat av: Erik the man

ja här skottas ingen snö, jag sover två timmar varje natt och plockar bara livets frukt, skola och jobba med arbetsprover, sen att det varannan dag är slask och varannan is på väg till spårvagnen gör inte livet tråkigare, alltid en utmaning... det här är verkligen livet för mig...

2010-02-11 @ 00:34:32
Postat av: Hellmanski

Kul att du har det varmt o skönt:( Här hemma roar vi oss med olika lekar för att hålla humöret uppe. Se länken för exempel:http://vimeo.com/9360042



//Hellmanski

2010-02-11 @ 07:27:48
Postat av: Markus

Svar till Erik: Fack man, du behöver komma ner hit och shredda lite alltså! Skolan är inte nyttig för dig alltså!

2010-02-11 @ 20:35:20
Postat av: Markus

Svar till Hellmanski: Haha, vilken action! snacka om puder;)

2010-02-11 @ 20:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0