still searching

Vi väntar fortfarande på min väska. Idag var jag tvungen att köpa tandkräm, tandborste mm. Som tur är är farsan här, så jag kan låna hans kläder. Det börjar kännas lite sunkigt att gå runt i samma jeans och kallsonger nu....

Igår var det segt värre. Men pratade med Emma och då kändes det lite bättre. Skype är en bra grej att ha!

Om jag ska snacka om surfet som jag trotts allt ändå är här för så ser det bra ut för veckan. Vinden kommer från söder, därför får vi dra till ett annat ställe och köra. Jag har fått låna stroppar, mastförlängare och allt annat som har försvunnit med packningen av Cutre så jag ser fram emot en härlig dag på vattnet imorgon.

Keep it up! Peace


Pozo från andra sidan


Farsan kollar in saltkanalen vid Salinas


Man ser mycket ödlor här. Fräckt med lite naturbilder va? ;)


I say no more!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0