Maui Update

Yo, var ett tag sen jag bloggade nu.

De senaste dagarna har det varit sådär med vind. Har seglat tre av fem dagar nu, och det kallar man dåligt här! 
Idag verkar det bli lite vind igen och resten av helgen/början på nästa vecka ser ut att leverera vind.

De vindösa dagarna har vi varit i Lahaina och shoppat loss. Jag har ju inte köpt något, men att bara orka gå i klädaffärer i tre timmar ser jag som en bedrift....
Jag var också ute och bodysurfade lite när vi var i Lahaina. Men efter att ha sett sju stycken sjöborrar i brytet var det dags att ta sig in igen!

I övrigt så är livet här på Maui overkligt gött.
Jag njuter!

/El Maco
 
Jag och Tom har ett battle på Fun Factory

Jag och Emma myser på Cafe Mambo

Jag och Stef kollar ut landningsplatsen vid Twin falls


Kommentarer
Postat av: L

Jag gillar !! Fortsätt sa !! GDV

2011-04-11 @ 19:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0