Jag älskar vindsurfing!

Ja, nu är det fan seg att vara vindsurfare i Sverige!
När det är så här dåligt med vind tänker jag mycket på mina resor jag gjort och kommer att göra. 
Man längtar efter att få köra lite korallrev med boardshorts och känna att "här får jag fan inte missa för då är det kört", men också efter en västlig kuling i läjet när man bara latjar runt och njuter av de lekfulla förhållanden som ett litet hav och sandbotten ger en.

Det är när det är så här kasst med vind som jag verkligen inser hur mycket jag älskar vindsurfing!

Det finns inget roligare än att dra av en bottensväng framför hookipas snabba våg och känna att man kan få äta rejält om man missar och......

.... det finns heller inget roligare än att dra av en framåtloop i varbergs roliga vågor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aloha. Håller verkligen med dig.//Lasse.

2011-08-01 @ 11:33:08
Postat av: Basse

Word!

Fast nu börjar det röra på sig runt knuten. Som tur är har vi en flexi till Danmark nästa lördag som kommer bokas om till tisdag morgon......

Joina gärna över helgen om det ser ok ut, vi har plats!



Haaare!

2011-08-04 @ 23:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0