Från underriggat slakthus till överriggad lekstuga

Körde på hookipa igår förmiddag. Det var masthögt och lätt side-off. Jag bestämde mig för att guppa ut och prova. Fick några vågor och två rejäla spolningar. Var grymt när på att dra upp på stenarna båda gångerna så jag bestämde mig för att skita i det. På min sista våg var också Mark Angulo. Efter att jag hade droppat in, gjort en bottensväng och cutback började han gapa så jag trodde att han skrek om att det var hans våg fast det var min, så jag gippade av den precis innan läppen slängde. På stranden snackade vi lite och jag bad om ursäkt för att ha tagit hans våg. Då sa han:

No man, it was your wave. I was just screaming: HIT THE LIP!!!!


Ballt! =)


Sen blev det en go session på lugna Kanaha sär jag tränade lite aerials så jag kan träffa den nästa gång han skriker på mig! Haha

Peace/ Mac

Cutback på Hookipa

Kommentarer
Postat av: mr. E

göööööttt, skönt att höra att du chefar "the-ho"! keep it up! /E

2011-03-31 @ 16:05:58
Postat av: Mac

Ya man! I'll do my best! Nu fattar jag att du tycker Maui är the place, här är så jävla nice! Ha det bra där hemma dude, Peace

2011-04-01 @ 08:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0