Inför England: nytt neopren

Tjena!
Om en vecka åker jag och Emma till England. Vi ska softa med våra polare som vi träffade i Brasilien och på Maui och jag ska vara med i en tävling på BWA-touren. Deltävlingen hålls i Gwithian/Cornwall. Drar dit en vecka innan så jag får träna lite.
På bilder jag har sett kan det leverera förhållanden om man säger så...
Igår var jag nere hos Endy på O'hana och fixade lite nytt neopren ifrån O'neill. En ny vinterdräkt och en neoprenrock. Som valigt verkar grejerna ha grym kvalité!
Verkar kunna bli lite vind i veckan så jag kan hinna testa dräkten innan det bär av västerut.
Peace
Psychofreak verkar vara en riktigt grym vinterdräkt med inbyggd huva.
En neoprenrock från O'neill kommer inte att vara fel mellan heaten i Cornwall...

Kommentarer
Postat av: Christina

Lycka till i England! Vi håller tummarna!

2011-10-21 @ 21:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0