Chillin with a GoPro in Maui

Yezzir,

Idag köpte jag en GoPro. Efter lite överläggning inhandlade jag en 2:a. Den var ganska mycket förbättrad och vad inte speciellt mycket dyrare än den äldre modellen. Nu hoppas jag kunna leverera lite feta pix och klipp... :)

Annars är det lugnt på ön. Har inte hunnit komma ut på vattnet än men proggen ser väldigt lovande ut för slutet av veckan! Det är faktiskt ganska gött att det inte har blåst nu de första dagarna, då vi har hunnit komma in i tempot och kommit över Jet-lagen, men nu vill jag snart ha lite surf! :)

Luuv
Mac

Nice att äntligen ha en GoPro

Chillin in tha Blazer

Sopkvast made in Kuau

Dinner time

Kommentarer
Postat av: Gurra

Den gröna brädan i bilen, är den custom made?

2012-03-13 @ 19:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0