Healing

Yo!
Får några dagar sen var det äntligen lite vågor igen. Jag körde hela dagen och hade riktigt kul tills jag skulle gå upp. För första gången fukkade jag upp det i shorebreaket och vipps så hade jag skurit mig på en fena. Såret är ganska djupt så jag har fått hålla mig ur vattnet sen dess. Men, jag kan trösta mig med att jag fick en riktigt skön dag på vattnet innan det hände! :)
Tack till Fredrik som axlade rollen som medicinman klanderfritt!

A couple of days ago we finally got some waves again here in Maui. I had a super fun day at Hookipa, but when I was going out off the water I messed it up in the shore break and cut myself on one of my fins. It is a pretty deep cut so I have been out of the water for a couple off days but will soon be sailable again! :)

Luv/ Mac

Photo: Jimmie Hepp & Emma Häggström




Kommentarer
Postat av: Farsan

Nice!

2012-05-14 @ 20:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0