Hemfärd

Yes, då bär det av hemmåt igen! Det blev dock en månad mindre här än planerat på grud av utebliven vind och annat (rekommenderar starkt inte att åka på surfresa ensam). Jag åker inatt och med en mellanlandning i Madrid ska jag vara i Köpenhamn vid tvåtiden imorgon. Det känns faktiskt riktigt skönt att åka hem!

Om jag ska summera min resa så har den inte blivit som jag tänkt mig. På åtta veckor har jag fått två bra dar här i Pozo, en bra dag i Salinas och en oförglömlig session i Maspalomas. Det var nog den bästa dagen i mitt liv hittills!
Så att säga att denna resan var en surfmässig flopp (med Maspalomas som ett undantag) är allt annat än en underdrift. Men att detta har varit den sämsta vintern på 14 år (om man snackar med localsen) kanske gör att vi får den bästa våren någonsin hemma , HOPPAS!!! Jag ser fram emot att segla med polarna där hemma igen. För inget slår ju en fin surfdag hemma på Läjet....

Jag kommer fortsätta att hålla bloggen vid liv, så stay tuned for some Swedish Action Boizzz and Girlzzz

Ta det lugnt så ses vi på vattnet snart!

Peace


Jag gör en arial i Maspalomas, Underbar dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0