Amazing days

Vi hade två rikitgt bra dagar här i Ibiraquera i mitten på veckan! Den ena dagen var det ganska dåligt tryck i 5,3 men riktigt fin ridning med side-off. Dessto mer tryck var det i vågorna som knäckte min bom och böjde min mastförlängare. Ett stort tack till Yann Rifflet som låter mig hyra en bom av honom för resten av resan. Andra dagen var mer vind och stora vågor! De största var en bra bit över mast ..... I och med vinkeln och den starka vinden hade man full kareta in i bottensvängen. Vilken känsla! Bilderna jag har i huvudet från vågorna jag tog kommer inte försvinna på länge. Det var nog den bästa och största sessionen jag någonsin haft!  

Nu ser det dåligt ut med vind fram igenon men förhoppningsvis kanske det ändrar sig. Om inte ska jag försöka få vågsurfat lite..

Stay tuned, Peace

Underriggad med 5,3 men glassy ridning Ibiraquera.
(print screen = Dålig kvalité)

Kommentarer
Postat av: Farsan

Nice spray!

2010-10-18 @ 20:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0