Surf och Segling

Den senaste veckan har det inte varit så mycket vind, så vi har vågsurfat en del. Det känns verkligen som att jag har fastnat för det. Det är riktigt skoj och hjälper nog vindsurfingen en del =)

Igår hade vi en klassisk dag här i Ibiraquera (logo till mast och side-off). Men det coolaste av allt är att jag delade en våg med Kauli Seadi, nu kan jag dö lycklig ;) Jävlar va skåp han ställde för övrigt. Jag tycker att han lätt är den bästa vågseglaren i världen. Goiter, Air Takas, feta aerials, you name it, allt sattes med style!

Imorgon är det vind igen, verkar bli en bra sista vecka=) 

Peace out

Vågsurfing är nice!

Kommentarer
Postat av: Farsan

Härligt! Passa på att surfa så mkt ni kan. NJUT!!

2010-12-09 @ 20:52:12
Postat av: Basse

Instämmer med Farsan.... Passa på.



2010-12-10 @ 12:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0