Back in the game

Hola!

Nu har vi internet igen. Jag har tur som har en grym flickvän som håller igång bloggen när jag inte kan =)

Under dagarna som vi har varit internetlösa här i pozo, har jag hunnit med att få min väska och seglat down the line i salinas. Det som orsakade strömproblemen var ett lågtryck från syd som hade sjukt mycket regn med sig!
I och med detta kom vinden från höger (vilket inte är så vanligt här). Men det var roligt och bra vågridning.

Det ser ut att kunna bli lite vind om på fredag och framåt. Vi hoppas på det!

Peace


mycket regn på gran canaria


Skönt att ha sina egna grejer!

Kommentarer
Postat av: C.E

Skönt att allt kom fram till slut!

Ge gärnet!

2010-02-05 @ 02:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0