Flytt

Hej! Under dessa dagar som jag inte uppdaterat bloggen har jag hunnit med att flytta till cutres hostel. Jag måste säga att det är riktigt fint och fräscht. Jag kommer verkligen att trivas där under resten av resan.

Idag seglade jag lite. Men det var underriggat 5,3, ingen höjdare med andra ord. Imorgon däremot ser det ut att kunna bli bra. Det finns en stor chans att salina kommer funka. Det vore smeck!

Jag ska försöka få lite filmat imorgon, de nästkommande dagarna och försöka få upp det här.

Stay tuned, Peace!


Utsikten från mitt nya rum med balkong.

husödlan på tredje våning: Juan Carlos

Vi firade den lyckade flytten med lyxiga frankfurter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0