I'm back

Hallå, nu har jag äntligen internet igen!

Efter maspalomas (tack för alla schyssta kommentarer på filmen) så var det segling i Juan Grande. Där var det pålandsvind och det påminde lite om hemma. Lugnt med andra ord.

Men i förrgår var det andra bullar. Jag och farsan (som förresten åkte hem igår) hängde på några locals upp till nordsidan. Där var det fett värre. Stora vassa stenar och skiftande vind. Det blåste upp rejält, så jag riggade 4,2:an, gick ut, var underriggad och blev spolad så det stod härliga till. Masten gick av och seglet var minst sagt demolerat. Jag såg framför mig hur hela min resebudget skulle försvinna på lagningen och ny mast. Men ett riktigt schysst deal med Jonas på Cutre och segelmakaren gjorde att jag såg ljus i tunneln!

Idag är det fina vågor men dåligt med vind. Kan komma lite i eftermiddag om vi har tur.

En annan bra grej är att Emma kommer ikväll. Det ska bli härligt att träffa henne igen!

Peace out


Bommen fick rejält med stryk på Nordsidan

Idag är det surfing som gäller här i Pozo

Kommentarer
Postat av: mr.E king of kings

segt med prylarna! lider med dig, skönt det löste sig bra! happyshredding, fan du får ladda på lite åt mig med, jag har en plan för hur jag ska vinna plattan nu...

2010-02-24 @ 20:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0