Nedräkning: 2 dagar kvar

Det har varit skitväder här idag och jag är klar med all packning, så jag har suttit inne och lärt mig mitt nya redigeringsprogram. Hittade några klippt från i höstas när jag och min polare Erik som jag drog ihop. Tiden går riktigt fort när man sitter och pillar så jag kommer nog inte lida av trisstress under vindfattiga dagar...

Autumn rippin' from Markus Rydberg on Vimeo.



Nu ska jag hem till tjejen för att baka pizza och mysa. Emma pluggar fortfarande så hon följer inte med till pozo. Det känns väldigt segt och konstigt att åka ifrån henne, men hon kommer ner på påsklovet så det känns lite lättare när man tänker på det! =)



Peace out


  


Kommentarer
Postat av: Lisafisa

Nice video lil'bro! LYCKA TILL i Pozo sa ses vi darnere i april, wiihooo!

2010-01-27 @ 23:02:19
Postat av: Markus

Svar till Lisa: Tack syrran! Jag ska ha det fin fint. Det är kul att du ska komma och hälsa på=)



Peace out

2010-01-28 @ 09:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0