Ett nytt fan?!

I morse var det lätt frånlandsvind och sol. Så det fick bli att dra ner till stranden för att sola. Men efter en stund drog det på lite så jag riggade 5,3:an och stack ut. Det var dåligt tryck så det blev mest att guppa runt och snurra lite segel. Det roligaste med denna sessionen var dock att det simmade runt en tysk gubbe i badmössa och hejade på. Han skrek och tjoade när jag gjorde upwind 360, drog rigg med hjälp av masten, helikoptersalg mm. Alltså, jag höll på att knäcka mig hela tiden.Vilken snubbe!

Nu ska jag nog ta mig upp till Vecindario och köpa ett headset. Jag har fått order av föräldrarna och Emma, för dom hör mig så dåligt när jag snackar genom datans mic...

Peace



Mitt tyska fan tar sig tillbaka till husbilen efter ett dopp...


Kommentarer
Postat av: frugan

ahahahah så söt!!1 hahaha

2010-03-02 @ 17:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0