Musik

Hejsan!

Idag är det dåligt med vind igen, så jag har solat och skrivit musik. För er som inte vet så är jag även musiker. Jag gick estet musik på gymnasiet och sysslar mycket med det. Att få med sig en gitarr eller bas hit var lite struligt, så jag gör nu musik via ett datorprogram istället.

Jag är väldigt intresserad av Hip-Hop, därför blir det en hel del beats. Jag och några polare gör låtar tillsammans undet namnet The Altoids, lyssna gärna! Jag har också startat och spelat i bandet Nudity is not a crime. I höstas var vi på Sverigeturné i drygt två månader. En riktig roligt tid med grabbarna!

Till helgen ser det ut att kunna bli vind, Hoppas!

Stay tuned/ Lille-Mac


Reason är en bra grej och rolig att fördriva tiden med!

Kommentarer
Postat av: Morsan och farsan.

Vi lyssnade på Altoids och blev impade! Härligt.

2010-03-03 @ 21:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0