Det enda som gick av var....

..frontbeslaget på min bom! Det var en plastbit som gick sönder när jag hade kört ca 5 min. Jävla skit...
Efter cirka 1,5 timmars letande efter en lånebom fick jag tag på en gamal Neilprydebom (tack Lars). Men vid det laget hade jag blivit seg och seglade riktigt dåligt när jag väl kom ut. Typiskt att det blir så när man verkligen har laddat inför en session.

Ja ja, nu blir det till att fixa och dona så man har en bom till nästa vindiga dag. Som tur är verkar det inte bli något på några dar nu... 

Peace out

Markus: The Boom Breaker

Kommentarer
Postat av: Christina

om du bara kör rakt, fram och tillbaka och försöker hitta ut mellan vågtopparna, hålla kontakt med vattnet hela tiden och inte skota in när du kör över en våg så ska du se att bommarna kommer hålla!..

2010-11-21 @ 20:27:30
Postat av: Johan

Jag citerar en känd Läjessurfare "Alu-bom duger gott, minst lika hållbar som kol" ;) eller som Boman hade sagt "Buy expensive, cry once" Hoppas du hittar en riktig dyr bom som håller! Ses till Jul! //Johan

2010-11-21 @ 21:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0