Ibiraquera: dag 10

Igår var det lite vind här så jag och Emma gjorde en premiärsegling i Lagunen tillsammans. Men det var inte optimalt då vinden var riktigt byig och det var kallt som fan (sydlig vind innebär dåligt väder!) Och som pricken över i:et så skar jag upp lilltån ganska illa på ett snäckskal. så nu blir det att vara uppe ur vattnet några dagar.... Men det läker nog snabbt får vi hoppas.. Nu ska vi ta en promenad då det äntligen har blivit sol här...

Jag är riktigt sugen på att komma ut och segla lite vågor nu så håll utkik..

Peace

Jag är riktigt sugen på att komma ut och prova mina nya fenor.........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Här hemma har vi kört Olofsbo 3 dar i rad! Blev t.o.m lite vågridning vid stenrevet igår morse! Hoppas "The Lill-Mac No Wind Curse" snart släpper så att solen skiner med cross off logo högt:) Det är nog bara en tidsfråga! Krya på lilltån(jag talar av erfarenhet, rostig rutschkana på Norra Näs sommaren 1976, goodbye little toe;)) Hälsa Emma!

2010-10-04 @ 21:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0