Maui dag ett

Yes, igår var det första dagen här på Maui. Jag hämtade ut mina segel och sen var det direkt till Kanaha för att få segla! Kanaha är verkligen ett soft ställe! stor plats att rigga på och platt vatten ut till vågorna. Det var relativt smått men det var bra så man fick segla in sig lite. Man märke att det var ett tag sen jag körde. En del kastfall och allmänt okoncentrerat. Tänkte nog mer på att det var så coolt att vara på maui än på seglingen. Lyckades änå sätta några framåt, bakåt och få några shyssta smackar. =)

Jaja, idag är det vind igen så det är bara att ta nya tag. Fan va det är härligt att vara här!


Peace / Mac

Jag glad och trött efter ett långt seglingspass!

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Du ser lycklig ut, enjooooooyyyyyy! :)

2011-03-22 @ 20:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0