Hårdvindssession....

Tjena!
Här är lite bilder på mig som togs för några veckor sedan. Körde 4,7 med galet mycket tryck. Hörde att Hellman hade kört 3,7 i a-bay. Fast man kan ju ioförsig inte riktigt jämföra sig med med den fegisen... ;)
Förra helgen var det också skön surf. Gött drag i Läjet med seglare som laddade fett! Passade på att fylla på trickhögen med att lära mig push på babord när jag ändå var ute och körde... ;)
Njut av bilderna så ses vi snart på vattnett!
Fixar i ordning världens skönaste kit....
Bakåt
Spinloop
Bakåt
Forward action
Checkar landningen
Sunkigt trött efter en session en stenhård session med 4,7.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Snygga bilder brorsan! Du är bäst!

2011-09-01 @ 22:47:15
Postat av: Basse

Aahhh... en surfdude-beef!! Underbart!

Skönt att höra att du kör seglen med såpass bra trycka. Kan knappt vänta på mina nya som kommer om 3 veckor!



Hörs!

2011-09-02 @ 08:55:34
Postat av: lil' G

vem är det som har tagit domhär bilderna???

2011-09-02 @ 21:11:29
URL: http://vindsurfarn.blogg.se/
Postat av: Hellman

Vadå fegis??? Du är bara avundsjuk för att jag planar med 1m2 mindre segel än du! Om du behöver tips på hur man planar tidigt är det bara att höra av sig;)

2011-09-04 @ 10:50:06
Postat av: Mac

Lil G: Det är Emma. Hon tog dom när du var och körde i apel.... :P



Hellman: Jag har inget problem med planingen. Det är ju trots allt du och inte jag som äger ett 6,0... ;)



Någon lagning på G? =)

2011-09-05 @ 10:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0