Waiting for wind and Red Bull Soulwave

Yo!
Det märks att Sverige inte levererar riktigt lika mycket vind som Maui, haha..
Men imorgon verkar det bli vind så då hoppas jag att jag får köra av mig lite!
Över midsommar ska jag vara med på Red Bull Soulwave. Det är en kombinerad vindsurfing och SUPtävling. Det ska bli riktigt kul och jag hoppas på att vi har tur med vinden!

Hoppas jag får lite bilder från imorgon som kan komma upp här!

Yo!
No doubt that Maui is more consistent then Sweden, haha. But tomorrow seems to bring some wind I and would love to get back on the board again!
Next week I will participate in Red Bull Soulwave. It is a combined windsurf an SUP comp and I am exited to be competeing in both! Lets pray for wind..

Big Luuv / Mac

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0