The Ho'o

Yo!
Igår var det segling på hookipa. Det är där jag kör mest och jag måste säga att det lätt är mitt favoritspot!
Vågen inbjuder till ladd och nivån på vissa seglare är inspererande.
Här är lite bilder från min senaste session.

Hookipa is defenetly my favourite spot and I really enjoy sailing there! I feel that my sailing has improved since I arrived and it is great to have more then two moths left on the island.... :)
Here are some pictures from my last session.

Luv
Mac


Photos: Emma Häggstom






The en of a nice session!

Kommentarer
Postat av: Farsan

Härligt!

2012-03-19 @ 09:59:28
Postat av: Christina

Coola bilder! Kör hårt!

2012-03-19 @ 17:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0