Hookipa, Sprecks and smashed board

Yo!
Vinden fortsätter att blåsa här på Maui, men vågorna har börjat försvinna lite. Det senaste har det som vanligt blivit mest segling på Hookipa men igår lyckades jag dra mig till Sprecks. Full macka i 4,1 och hyffsade hoppramper. Dock var det väldigt grunt på sina stället och efter ca en timmas segling satte jag nosen i botten och fick en härlig ding på brädan. Så idag fick det bli lagningsverkstad på kuau plaza istället för segling. Ett stort tack till Fredrik som sympatiköpte ett lagningskit till mig när jag berättade att helst inte vill dinga brädan mer då mitt har börjat ta slut! :)

Här är några bilder som Emma tog när jag seglade Hookipa för tre dagar sen, snacka om att jag har det lyxigt med en personlig fotograf!! :)


It is still windy in Maui, but the waves are disapering a little. I have mostly sailed hookipa, but yesterday I went to Sprecks. It is a nice spot but pretty shallow and after a while I landed with my nose in the bottom. So, today I had to fix my board insted of sailing... :P

Here are some pictures Emma took of me sailing Hookipa three days ago, enjoy!








Tack Fredrik! :)

Kommentarer
Postat av: Basse

Shit happens even in paradise.

2012-05-02 @ 20:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0